אוטומציה של תביעות ביטוח

לקוח: חברת ביטוח מובילה

האתגר

הטיפול הידני בתביעות היה איטי וחשוף לטעויות, מה שגרם לעיכובים ואי שביעות רצון.

הפתרון

הטמענו עיבוד שפה טבעית (NLP) לחילוץ מידע ממסמכים ואוטומציה רובוטית (RPA) למשימות חוזרות. המערכת משתלבת עם מערכות קיימות ומבטיחה עמידה ברגולציה.

התוצאה

קיצור זמן טיפול בתביעות מימים לשעות, ירידה של 40% בשיעור הטעויות, ושיפור במדד שביעות רצון הלקוחות.

חזרה לכל מחקרי המקרה

מוכנים לכתוב את סיפור ההצלחה שלכם?